В мальовничій Одесі пройшла Міжнародна художня виставка картин «Мистецтво Чжень Шань Жень»

У курортному місті України Одеса, розташованому на узбережжі Чорного моря, в період з 20 по 31 жовтня 2018 року за адресою вул. Садова, 20, що неподалік від знаменитих вулиць Дерибасівська і Пушкінська, відбулася інсталяція майстрів живопису, практикуючих за принципами Чжень Шань Жень (у пер. з кит. Істина Доброта Терпіння). Картини відображають красу вдосконалювання людини по східній практиці Фалуньгун і жорстокість репресій послідовників Фалунь Дафа, через які багато художників самі пройшли. Виставку відвідало багато одеситів і гостей міста, в тому числі іноземців.

В Одесі відбулася Міжнародна художня виставка «Мистецтво Чжень Шань Жень»
В Одесі відбулася Міжнародна художня виставка «Мистецтво Чжень Шань Жень»

 

Гіди розповіли відвідувачам виставки про внутрішній зміст картин
Гіди розповіли відвідувачам виставки про внутрішній зміст картин

 

Виставку відвідало багато одеситів і гостей міста, в тому числі іноземців
Виставку відвідало багато одеситів і гостей міста, в тому числі іноземців

 

Євгенія, економіст, психолог: «Величезне спасибі за те, що ви показуєте приховані сторони життя, тут же трансформуєте сприйняття, повертаючи наш погляд в бік віри, любові і світла. І, напевно, це таке місце, де дійсно душа розкривається, і отримує такий ось напій-нектар, який потрібно нести далі в життя. І аромат цього нектару, я впевнена, буде поширюватися на життя інших людей, з якими відвідувачі цієї виставки будуть стикатися».

Михайло, студент Одеського політехнічного університету: «Я не знав взагалі, що є таке досі, що геноцид ще можливий. Мені особливо шкода картини, де зображені маленькі діти, мені завжди шкода дітей, вони не повинні страждати через помилку дорослих. І ще картина, де у дівчини на шиї підвішені п’ять цегол, тобто я бачу волю цих людей, вони не заслуговують таких страждань. Звичайно, це потрібно припинити в найближчому майбутньому. І людство має виправитися. Дякую, що була можливість дізнатися про таке вчення, про те, що твориться зовсім поруч, можна сказати, адже це час глобалізації, тобто Інтернету. Хоча у мене і є доступ до всесвітньої мережі, але на це я не натикався ще жодного разу».

 

Ніна, юрист, художник-аматор: «Не буду виділяти пару картин. Насправді все в цілому дуже … спочатку незрозуміло, недовіра з’являється якась. Але потім з часом, десь вже в середині експонатів картин ти розумієш, що ти переймаєшся, дуже переймаєшся. У нас в другому залі, я навіть коли дивилася на цю дівчинку, яка вже втратила своїх батьків, і вона в татовій курточці, я ледве стримала себе щоб не заплакати. Тому що вона така самотня і нещасна, але навіть незважаючи на те, що суспільство не сприймає її через віру її батьків, я думаю, що вона тільки стане сильніше і надалі виросте  сильною людиною. Позитивний дуже ефект, дуже хочеться дійсно прочитати про цю практику, хочеться залишатися вічно молодим, щасливим і жити правильно і щасливо. Якщо ці правила дійсно допоможуть, то це тільки принесе позитивний ефект не тільки одній людині але і в цілому всьому світу. Ну а з приводу техніки – тут навіть і говорити нема про що, тому що все було на вищому рівні. Навіть не дивлячись на те, що це репродукції, але все одно виглядають як фотографія. Дуже реалістичні, шалено реалістичні. І тому, напевно, і пробирає до сліз.»

Подружня пара Галина (няня) і Михайло (електрозварник): «Дуже все цікаво, актуально сьогоднішнім днем, потрібно і велике спасибі. Нехай процвітає Китай.»

Людмила, гірничий інженер, з Кривого Рогу: «Я приїхала з онукою на конкурс «Південний берег 2018». Внучка займається скрипкою, їй шість з половиною років. І чисто випадково біля хостелу, де ми живемо, я побачила афішу про виставку. Те, що ми з дітьми прийшли сюди, подивилися, хочу вам сказати, що я вражена. Немає слів, щоб висловити своє захоплення картинами і якістю картин, технікою художників і змістом, смислом цих картин. Вони точно перетинаються з нашим життям і ось наштовхують на те, що мир, добро переможуть. Все буде здорово».

Картини відображають красу вдосконалення людини по східній практиці Фалуньгун і жорстокість репресій послідовників Фалунь Дафа у Китаї з боку комуністичної партії, через які багато художників самі пройшли
Картини відображають красу вдосконалення людини по східній практиці Фалуньгун і жорстокість репресій послідовників Фалунь Дафа у Китаї з боку комуністичної партії, через які багато художників самі пройшли

 

Відвідувачі виставки: Подружня пара Галина і Михайло; Михайло (студент Одеського політехнічного університету); Євгенія (економіст, психолог)
Відвідувачі виставки: Подружня пара Галина і Михайло; Михайло (студент Одеського політехнічного університету); Євгенія (економіст, психолог)

 

Відвідувачі виставки: Людмила з онукою Богданою (в центрі) та її подругою Танею (праворуч); Ніна (ліворуч) з подругою Іриною (праворуч)
Відвідувачі виставки: Людмила з онукою Богданою (в центрі) та її подругою Танею (праворуч); Ніна (ліворуч) з подругою Іриною (праворуч)

 

Анатолій Курило, художник: «Виставка вражає несподіваними ефектами сюжетів картин. Увага гідна найбільших вражень. Не можу спокійно піти. І ще: я як художник з величезним задоволенням деякі роботи майстрів бажав би повторно перенести на полотно – в простір копій. Спасибі за прекрасну виставку. »

Людмила: «Подивилася виставку і дуже засмутилася – я не знала, що в наші дні стільки людей гине за свою віру … що в Китаї тисячі людей були вбиті на органи. Думаю, що люди, віруючі в Фалунь Дафа, все-таки зуміють зрушити свідомість інших людей і доб’ються змін.»

Владислав V: «Побачене вражає не тільки мозок, але і серце. Щирість почуттів, передача емоцій, образів, чистота думки і головне – гідність людини».